Astazi, milioane de utilizatori de internet sunt activi in blogosfera si in alte site-uri de social media, utilizand acest mediu de comunicare pentru schimbul de informatii si conectarea la opiniile altor utilizatori.

Astfel, internetul influenteaza in mod decisiv procesul de achizitionare a unui produs sau contractarea unui serviciu, oameni de varste diferite acordand o atentie deosebita recenziilor si recomandarilor altor consumatori din mediul online.

In consecinta, aceasta noua realitate nu mai poate fi ignorata astazi de nici o companie, indiferent de domeniul de activitate. Industria financiara se supune si ea acestei reguli, in ciuda dificultatii in racordarea la dialogul consumatorilor din mediul online, cauzata de reglementarile legale din domeniu si adeseori, de cadrul cultural conservativ.

Specialistii din industria financiar-bancara sunt acum nevoiti sa-si regandeasca si sa-si adapteze strategia de comunicare pentru a-si mentine relevanta pe piata, extinde si, mai ales, fideliza portofoliul de clienti.

Ce oportunitati se intrevad astfel pentru industria de profil? Cum pot utiliza institutiile financiare social media pentru a dialoga intr-un mod targetat si interactiv cu consumatorii?

Prima editie a seminarului Social Media for Financial Services a dezvaluit modul in social media poate contribui la cresterea vizibilitatii brandurilor din domeniul financiar-bancar si o mai buna gestionarea a reputatiei in mediul online.

Au fost analizate si prezentate cele mai cunoscute si importante site-uri si instrumente social media, beneficiile, oportunitatile, dar si riscurile comunicarii in social media, pasi esentiali in creionarea si elaborarea strategiei, solutii de masurarea ROI in social media, optimizarea comunicarii cu ajutorul SEO PR etc.
Ce A OFERIT SEMINARUL?
• O analiza a celor mai importante zone din social media
• Solutii pentru identificarea mix-ului potrivit de social media
• Un ghid de informatii, idei si abordari cu aplicabilitate imediata
• Noi beneficii si directii de implementare pentru initiativele deja derulate
• Solutii pentru aplicarea concreta a informatiilor in planul de comunicare
• O analiza a modului in care social media au "atentat" la imagine unor companii financiare internationale si le-au ajutat pe altele
• Demonstratii live pe internet

CE AU OBTINUT PARTICIPANTII?
• O analiza in social media a celor mai cunoscute institutii financiar-bancare din Romania
• O strategie de monitorizare a brandului companiei in social media
• Tactici de abordare si implicare a bloggerilor in campanii de comunicare
• Un set de instrumente de comunicare in social media
• O imagine clara a impactului pe care il are Google asupra prezentei companiei in mediul online.

Cui s-A adreSAT
• Specialistilor din companii de consultanta financiara
• Specialistilor din domeniul bancar
• Specialistilor din domeniul asigurarilor
• Specialistilor de relatii publice




Vorbitori

[mai mult]
Cristian Manafu
Managing Partner
Evensys

Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din Romania, blogul sau fiind clasat printre cele mai apreciate jurnale locale.
 

[mai mult]
Catalin Tenita
Managing Partner, TreeWorks.

Antreprenor in online, Catalin Tenita este Managing Partner la TreeWorks, una dintre companiile importante de web-development din Romania, realizand peste 200 de proiecte pentru companii mari din Romania si din strainatate.